6 oktober 2016

‘Bevestiging no guts, no glory-mentaliteit’

Uitdaging
‘Voor onze klanten betekent deze prijs een bevestiging van de kwaliteit en service die we leveren, voor onze medewerkers is het een erkenning. We krijgen zeer regelmatig orders voor niet-standaardverpakkingen die productietechnisch een uitdaging met zich meebrengen. ‘Nee’ bestaat bij ons niet, dus we gaan altijd voor een oplossing. Als afwerker werken we normaal gesproken achter de schermen. Het is mooi dat de no guts, no glory-mentaliteit en het vakmanschap van onze medewerkers wordt bevestigd met deze Europese Award.’

Uniek binnenwerk
Waarom viel de verpakking op? ‘Uniek aan de verpakking is met name het binnenwerk. Dit moet het parfumflesje op zijn plaats houden. Hieraan is ook een kaartje bevestigd dat gebruikt wordt voor promotiedoeleinden. Dit alles moest in één keer machinaal worden geproduceerd. Dat was de grote uitdaging. We hebben hierin mogen adviseren, zodat het ontwerp op een aantal punten is aangepast. Vervolgens zijn we de uitdaging aangegaan om het te produceren.’ Het eerste idee en ontwerp is van Kasper Digitale Media (B). Brand owner is Reload labs.
winnaar snel