8 mei 2024

Bangma Verpakking ontwikkelde een verpakking die eruitspringt in de babybusiness

Joost Hultink wil het eigenlijk niet meer erover hebben, maar het verhaal van de Wildride Carrier draagzakken begint tijdens corona. Hultink wandelde in deze periode veel met zijn kleine kinderen. Maar zoals dat gaat; kleine kinderen moet je regelmatig tillen. Als oplossing bedacht de ondernemer een spanband van een surfplank als hulpmiddel. Bangma Verpakking ontwikkelde een verpakking die eruitspringt in de babybusiness.

Wereldwijde verkoop
Goede vriendin Britt Schoorl, nu compagnon in Wildride Carrier, droeg in diezelfde periode haar kinderen in een grote shoppertas en dat bracht Hultink, die ruime ondernemerservaring heeft, op het idee om deze twee oplossingen te combineren: ‘Al dat getob met een spanbandje en een tas: ik dacht dat moet anders kunnen. Britt, die de modeacademie heeft gedaan, hielp met het ontwerp. Het idee was een spanband met een kuipstoeltje en dat heeft ze voor me gemaakt. We testten het bij vrienden en iedereen wilde zo’n ding. We zijn nu 3 jaar verder en ze worden wereldwijd verkocht.’

Lees hier het hele artikel.

 

Bron: Verpakkingsmanagement.